Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:00:01 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00416 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Lepiku küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Reola küla, Kribso // Roosi tn 13 // Roosi 
tänav // Teearu // Uhti küla, Nurga // Nõlva tee 2a // Nõlva tee lõik 1, 
Tartu maakond, Kambja vald, Uhti küla, Nõlva tee lõik 1 (Kambja vald, Roosi 
tänava ja Nõlva tee veevarustus., Kambja vald, Nõlva tee tuletõrjehüdrant) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27242485>  (menetlus nr: 
469631), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister